Avatar billede falster Ekspert
20. januar 2023 - 23:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MitID. Slå lyden fra

Kan man slå "tastetryks-lyden" i MitID fra?

Uden at sætte (hele) telefonen på lydløs forstås.
Avatar billede nopsen Ekspert
20. januar 2023 - 23:36 #1
prøv at vælge tandhjulet øverst til venstre i appen, under notifikationer ka du vælge lydløs.
Avatar billede falster Ekspert
20. januar 2023 - 23:54 #2
Tak for hurtigt svar.

Under mine indstillinger (tandhjulet) i MitID-appen er ingen "lydløs" under "Notifikationer", men

Vis notifikationer
Flydende notifikationer
Låseskærmsnotifikationer
Tillad lyd
Tillad vibration

Alle er slået fra.

Telefonen pipper stadig lystigt for hver gang jeg trykker på et tegn i pinkoden.

(Android 10)
Avatar billede nopsen Ekspert
21. januar 2023 - 00:05 #3
det er forskelligt fra mulighederne på min, måske fordi jeg har android 13.
har heller ingen indst for lyd under tastetryk, det virker ik til at de har implementeret den mulighed desværre.
Avatar billede falster Ekspert
21. januar 2023 - 00:23 #4
Jeg tror, at du har ret.

(Jeg har heller ingen lyd fra tastetryk andre steder/i andre apps. Kun i MitID.)

Lader spm. stå åbent lidt endnu :-)
Avatar billede fase Professor
22. januar 2023 - 13:09 #5
Prøv under indstillinger at fravælge Toner for tastatur.
Avatar billede falster Ekspert
22. januar 2023 - 19:56 #6
Lige præcis den indstilling "Toner for tastatur" har jeg ikke, men alt hvad der lugter af lyd ved tastetryk, ved notifikationer o.l. har jeg efter min bedste mening slået fra. I generelle indstillinger i indstillinger for GBoard mm.
Avatar billede falster Ekspert
27. januar 2023 - 10:56 #7
App'ens udformning sammen med min mobil (Android-version) umuliggør tilsyneladende at slukke lyden.

Tak for deltagelsen. Lukker.