Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
30. august 2001 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sætter jeg min coolermaster køler på min Thunderbird 1,4 GHz

Jeg kan simpelthen ikke få den til at passe selvom den er købt sammen med min processor og mit bundkort.
Avatar billede mlj Nybegynder
30. august 2001 - 19:32 #1
Her er installationsguide til de fleste coolermaster kølere:

http://www.coolermaster.com/technical/technical.html
Avatar billede whiteclaw Praktikant
31. august 2001 - 22:15 #2
Kølere er ofte uhyre stramme når de skal trykkes på processoren. Jeg har selv en coolermaster på en Athlon Thunderbird 1GHz og jeg måtte have en af mine venner til at hjælpe mig med at trykke den på, så stram var den. Jeg troede også at den ikke passede. Så hvis du mener at du gør det rigtigt, men at den allivel ikke passer skal du trykke virkeligt hårdt.
Avatar billede whiteclaw Praktikant
31. august 2001 - 22:16 #3
Tjeck dog installationsguiden, men du kan sikkert ikke finde løsningen der.
Avatar billede kajbonsjuk Nybegynder
01. september 2001 - 16:09 #4
Jeg har fået køleren monteret. Problemet var at Ekspedienten i midt data, hvor jeg købte den, fortalte mig at jeg skulle sørge for at sætte \"klemmen\" lige på og altså ikke først hægte den ene ende på. Jeg fandt dog langt om længe ud af det via cooler masters hjemmeside men jeg synes at den er meget uoverskuelig. Tak for hjælpen Whiteclaw.