Avatar billede kris75 Mester
21. december 2022 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte fra Thunderbird til Outlook 2019

Hej
Jeg har netop installeret Outlook 2019 og vil i den forbindelse flytte alle mine gamle mails over fra Thunderbird. Hvordan gøres det nemmest? :-)
På forhånd tak.
Avatar billede kris75 Mester
21. december 2022 - 20:02 #1
Det skal nok lige tilføjes at det er en pop3 mail fra yousee der skal flyttes over og kontoen er sat op i Outlook, men mangler at få mails med.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. december 2022 - 20:06 #2
Jeg ved ikke meget om emnet, men har fundet nedenstående link:

https://www.outlooktransfer.com/da/how-to-transfer-thunderbird-emails-to-outlook/

Håber at det kan være en hjælp.
Avatar billede kris75 Mester
21. december 2022 - 21:17 #3
Det prøver jeg lige. Det var også den første der sprang op da jeg Googlede det, men havde håbet på lige til løsning ;-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. december 2022 - 22:59 #4
Godt at det lykkedes👍
Avatar billede falster Ekspert
21. december 2022 - 23:02 #5
Hvis du allerede kender til IMAP og forskellen til POP3, så kan du droppe resten :-)

Dette kan du selvfølgelig ikke bruge nu. Men overvej for fremtiden at anvende IMAP.

Det har jeg gjort i nogle år. Og med alle mulige mail-klienter (også web-klienter) og på forskellige enheder har jeg altid kunnet se "al min post".

Læs f.eks. mere her:

https://www.one.com/da/email/hvad-er-imap-og-pop3?gclid=EAIaIQobChMI3omz3dmL_AIVTvZ3Ch2ZhQ4yEAAYASAAEgI4QfD_BwE

Citat:
Fordelene ved IMAP
● Med IMAP kan du nemt overføre alle dine gamle e-mail til et nyt mailprogram, hvis du beslutter dig for at skifte e-mailklient. Det tager kun et par minutter, og du kan nemt downloade alle dine e-mails fra serveren.