Avatar billede hr_peki Nybegynder
30. august 2001 - 17:07 Der er 4 kommentarer

Dansk til word XP

Jeg har købt en engelsk version af Office XP, kan jeg så få Dansk til den, ikke kun stave kontrol, men det hele skal være på dansk, kan jeg downloade det et sted?????

På forhånd taK!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
30. august 2001 - 17:09 #1
det tvivler jeg stærkt på at du kan! hvorfor dælen købte du så ikke den danske version?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
30. august 2001 - 17:10 #2
Fordi at jeg købte den i udlandet,, og jeg troede at der var Dansk til,, I know Stupid..........
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
13. september 2001 - 10:21 #3
nej ikke før oktober så kommer den danske udgave om der vil være opdateringer ved jeg ikke men på icewarez.com er der links til sidder der har xp visioner men de er ulovlige at dawnloade
Avatar billede mile Juniormester
14. september 2001 - 08:47 #4
Kan du ikke lægge en Language pack (sprogpakke) ovenpå ? Derved kan du skifte fra engelske til danske menuer.