Avatar billede Ann Praktikant
12. december 2022 - 15:00 Der er 4 kommentarer

mailadresser og lagerplads

Jeg har 3 forskellige g-mail adresser, som jeg bruger cirka lige meget.
De 2 af dem fungerer upåklageligt med masser af plads, men den 3. kommer med gentagne besked om, at pladsen er ved at være brugt op.
Jeg har tilkøbt ekstra lagerplads til en af kontiene for længe siden.
Den mailadresse, som løber tør for plads nu er den sidst tilkomne, men jeg er uforstående overfor den manglende plads, når jeg betaler for ekstra plads hver måned? Burde den ekstra plads ikke kunne bruges til alle mine konti?
Kan jeg hjælpes?

På forhånd tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. december 2022 - 15:12 #1
Du kan dele din plads med "din familie" - dem du har inviteret til Google One.

Noget tyder på du har glemt at invitere den sidste mailkonto til Google One...
Avatar billede Ann Praktikant
12. december 2022 - 15:27 #2
Øh - kan du fortælle mig, hvor og hvordan jeg gør det?
Jeg er ikke nogen ørn på det område🤭
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. december 2022 - 15:50 #3
Det er nok lettest at henvise til Googles egne fine guides: https://one.google.com/faq/plan-sharing?hl=da

Der ligger også links til de portaler hvor man inviterer ny medlemmer...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. december 2022 - 15:54 #4
Så skidt da :-)

Gå til https://one.google.com og log på med din hovedkonto.

Klik på tandhjulet oppe i øverste højre hjørne og vælg "Administrer familieindstillinger"
Klik "Administrer" og klik "Send invitation"

... - resten burde give sig selv...