Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. december 2022 - 22:32 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Sætte lyd på. Når man modtager en besked. Samsung Galaxy S7

Når jeg modtager en besked på mobilos ...
Kommer der ikke en "advarsel" - "Her er jeg" - kort sat : Ikke en lyd ....
*
Sætte lyd på. Når man modtager en besked. Samsung Galaxy S7 ?
*
Slå lyden til - Eller hvad ?

Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. december 2022 - 23:55 #1
NÅR DU TRYKKER PÅ DEN GRØNNE TELEFON SE DE 3 SMÅ PRIKKEROPPE IHØJRE HJØRNE SER DU SÅ IKKE MULIGHEDEN FOR INDSTILLINGER?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 08:36 #2
Gå i indstillinger. Har du ikke en indgang der hedder "lyde og vibration" eller lignende kander.
Herinde burde du du finde meddelelses lyde og rette til som du ønsker
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 08:48 #3
Sådan er det på Samsung S Edge jeg har i hånden.
Avatar billede store-morten Ekspert
10. december 2022 - 09:10 #4
For at finde: Indstillinger.

På start skærm - svipe ned - tryk på tandhjulet (øverst til højre)

Vælg: Lyde og vibration.

Vælg: Meddelelse lyd.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 09:16 #5
#4 Så ligner det S6 Edge kan jeg se :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
10. december 2022 - 09:16 #6
Eller svipe op.

Og find og vælg: Indstillinger.

Vælg: Lyde og vibration.

Vælg: Meddelelse lyd.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 09:20 #7
På min har jeg allerede indstillinger og Apps på min startskærm. Når man er derinde under programmerne så trykke og holder man på programmet, og start skærmen vises  herefter, og programmet kan dumpes ned og vises direkte der. Gælder også for indstillinger der kan dumpes ned.
Avatar billede store-morten Ekspert
10. december 2022 - 09:30 #8
På min S10 skal man trykke og holder på programmet, og vælge: Føj til..
Avatar billede store-morten Ekspert
10. december 2022 - 09:35 #9
Synes at huske S8 var det samme 🙂
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 09:48 #10
#9 Synes S modellerne er bedre end som J og A modeller er i betjening. Ikoner fremstår mere "rigtige" hvis du forstår hvad jeg mener? Har lige skiftet udbyder og fra en S model til en J5 som har et nyere Andriod system. Skift er udelukkende for at sikre at apps fungerer i fremtiden. Og som tilgift var det en aflagt telefon som min kone ikke vil bruge mere. Så for mig en win win situation.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. december 2022 - 10:51 #11
Tak - Jeg fandt det !
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 10:54 #12
#11 Ja det tænkte jeg nok du ville. 😃
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. december 2022 - 12:36 #13
Til alle nu har jeg været ude i byen for at hjælpe med andre problemer ! Så jeg har ikke fulgt tråden. men for en anden gangs skyld og det kun drejer sig om Lyd på Telefon så er der en direkte adgang til lyd som beskrevet i #1
https://ibb.co/QpWRZP0
Gælder i hvert fald for alle nyere Samsung!
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 12:54 #14
#13 Nej det gør det ikke for en J5 Samsung. Her kommer man ind i meddelelses indstillinger. I S6 Edge der kommer man ind som du beskriver.  J5 er nyere end S6 Edge.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 13:08 #15
Det er da også generelt smartere at have ikon til indstillinger direkte i den start skærm man bruger så man ikke skal huske hvilke omveje man skal gå for at komme derind!
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. december 2022 - 13:17 #16
#15 Jeg kan ikke se at det er smartere når du i alle app`s Kan komme ind i de indstillinger du har brug for i netop den der!
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2022 - 13:22 #17
#16 Jeg har alle de ikoner til det jeg bruger rimelig tit liggende på skærmen.
For mig er det ikke logisk at man skal trykke på opkald for at finde indstillinger for lyd på telefonen.
Men hver sin smag.
Jeg har ikke yderligere at tillægge din metode.