Avatar billede slein55 Mester
08. december 2022 - 15:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genoprettelse af Windows 10

hvad kan være galt? jeg kan ikke køre genoprettelse af Windows den skriver Systemoprettelse kunne ikke startes, der er også flere ting den melder fejl på bla. HP Smart den kan heller ikke opdateres
Avatar billede slein55 Mester
08. december 2022 - 15:37 #1
fandt ud af at den sidst installerede windows opdatering er skyld i at mange ting ikke virker bla. jobliste og opdatering af flere app. efter jeg slettede den kører det tilsyneladende normalt igen
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2022 - 17:20 #2
Hold øje med Windows Update igen forsøger at lægge den på din pc.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. december 2022 - 20:53 #3
#2 - Jeg sad selv i og rodede med opdateringer til Windows 10 22H2. Der var et lydproblem.
Det tyder på at de roder rundt i det hos MS👎
Brugte et installationsmedie (DVD) og gendannede systemet i som det var igår 7/12, og problemet blev løst.
Så er det man stiller sig selv spørgsmålet til 1.000.000...HVORFOR udgiver de dog en opdatering, der laver rav i den???