Avatar billede djensen Nybegynder
30. august 2001 - 16:59 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Tage plumben ud af en yamaha 4g

hej!

Er der nogen der kan lave en superguide over, hvordan man tager en plumb ud af en yamaha 4 gearet ??

100 point til den bedste guide :-)
Avatar billede rkt2101 Nybegynder
30. august 2001 - 18:04 #1
Du borer lidt her´ og hamrer lidt der´ og pludselig vil plumben falde ud og ligge sig pænt på jorden.
Avatar billede the_email Nybegynder
30. august 2001 - 18:43 #2
Tag en boremaskine

find et tykt bor

monter boret på bormaskinen bor plumpen ud

husk at samle knallerten for du forsøger at starte den

TheEmail.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. august 2001 - 18:50 #3
evt. kan du gemme plumben og lade den ligge i skjoldet, så hvis du bliver *busted* så ligger den i bunden og du kan liste den ligeså stille i igen, mens lovens lange arm kigger dig over skulderen
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. august 2001 - 18:51 #4
skal det gå stærkere, borer du studsen op til 18 mm, og monterer en 17,5 mm karburator + Yamaha DT Pyramide cylinde

Avatar billede djensen Nybegynder
30. august 2001 - 21:27 #5
Carsten ->

Hvor kan man købe sådan en cylinder ?
Avatar billede hotpop Novice
30. august 2001 - 21:45 #6
Hvad sker der ved at tage plumpen ud? Hvis den kører stærkere af det, er dette spørgsmål ulovligt, og vil sandsynligvis blive slettet af admin....
Luk det hurtigst muligt ved at svare selv og tage point tilbage.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. august 2001 - 22:10 #7
djensen...de er ikke til at få fat i...de var lavet med indsugning + membraner i toppen, som skulle blændes af
Avatar billede a-torsten Nybegynder
30. august 2001 - 22:13 #8
Hotpop... Hmm... Slap nu lige af makker....
Avatar billede otis Nybegynder
30. august 2001 - 22:13 #9
hotpop, det er da ikke ulovlig, hvis han vil køre på privat område ? :-)
Avatar billede hotpop Novice
30. august 2001 - 22:15 #10
otis> det skriver han ikke - og det går jeg ikke ud fra...
Avatar billede hotpop Novice
30. august 2001 - 22:16 #11
a-torsten> bare en venlig henstilling. Jeg mailer nemilig ikke admin.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. august 2001 - 22:16 #12
hotpop, man ved jo aldrig...desuden er knallert tuning noget så uskyldigt...jeg kunne forstå hvis han var ved at vælte NASA
Avatar billede otis Nybegynder
30. august 2001 - 22:16 #13
hotpop, ingen kender dagen, og hvis han borer den nok, kan han vel køre fra politiet, lad ham nu bare passe det selv :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
30. august 2001 - 22:19 #14
Det vil sige at man ikke må besvare ret mange spørgsmål herinde....

Fx... Hvis en stiller et spørgsmål i kategorien ASP, og vedkommende har en ulovlig version af Win2k, så er spørgsmålet jo ulovligt, da de script han/hun søger hjælp med bruges der.....

-Anders
Avatar billede tophat Nybegynder
30. august 2001 - 22:26 #15
tag pladen med plomben ud og sæt den i en skruestik, tag en vinkelsliber og slib/skær den yderste ende af plomben af, find en top der passer i den anden ende og knald den en med en hammer, så er den ude.
Avatar billede otis Nybegynder
30. august 2001 - 22:27 #16
ok, hygge :P
Avatar billede tophat Nybegynder
30. august 2001 - 22:27 #17
ps: Jeg troede ikke de fandtes endnu
Avatar billede hotpop Novice
30. august 2001 - 22:31 #18
glem det :(