Avatar billede ham75 Praktikant
25. november 2022 - 09:07 Der er 2 kommentarer

Jubii get2net.dk alternativ?

Hej,

Nu varsler Jubii at deres mail vil koste 799kr om året fra januar 2023. Eller 69kr/måned.

Det synes jeg er en urimelig høj pris bare for at beholde min gamle get2net.dk adresse.

Findes der andre alternativer, hvor man kan beholde get2net.dk adressen? Jeg vil gerne beholde adressen, da jeg har haft den i over 20år, men hvis det skal være så dyrt for en e-mail adresse, så overvejer jeg at skifte. Jeg bruger ikke deres webmail, som de så flot hævder at blive bedre og bedre, og derfor stiger i pris.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. november 2022 - 09:25 #1
Hvis du er ansat hos Jubii, vil jeg tro du kan få rabat... - men ellers er det jo dem der ejer @get2net.dk domænet, og derfor helt og holdent bestemmer prisen.

Alternativet er at flytte til en billigere service - Microsoft har vist annonceret at deres outlook.com/dk får begrænset den gratis plads, så man kan risikere at skulle tilkøbe mere plads - gmail.com kommer formentlig med et lignende tiltag inden for et par år... - men har trods alt temmelig meget plads med i den nuværende løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2022 - 13:43 #2
Jeg gik til Gmail da de skrev at webmail også ville koste noget.  Det har jeg ikke fortrudt. Googles spam filter  oplever jeg langt bedre end Jubii og også YouSee.