Avatar billede chthon Nybegynder
30. august 2001 - 16:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flere domains i Exchange 2000 (enterprise)

Jeg har planer om at have flere domains hosted af samme maskine. Hertil havde jeg også tænkt mig at have emails til de forskellige domains. Jeg kan forstå at dette kræver enterprise udgaven af exchange - hvis man da vælger at kører med dette.

Men, hvordan gøres det, eller hvor kan man finde flere oplysninger om dette? Har brug for et gevaldigt vink med en vognstang ;o)

pft, Chthon
Avatar billede gephion Nybegynder
30. august 2001 - 17:48 #1
Kig på denne tråd :)

http://www.eksperten.dk/spm/99091
Avatar billede djeclemen Nybegynder
30. august 2001 - 17:52 #2
ja kig på den tråd jeg fik det til