Avatar billede fjorbak Forsker
12. september 2022 - 15:22 Der er 3 kommentarer

scanner software

Hejsa jeg har en DCP 7070 DW printer og scanner min printer virker perfekt, men scannerdelen vil ikke den har ikke scannerdelen med og jeg har forsøgt med næsten alt, jeg har læst et eller andet sted at det er Windows 10 som masere sig på, en der kan hjælpe. Jeg har hentet den nyeste opdatering men det lykkedes ikke,

mvh
Jan Fjorbak
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. september 2022 - 15:57 #1
Prøv at downloade Revo uninstaller. Dette er et gratisprogram, der går mere i dybden ved afinstallering, således at filrester bedre bliver slettet effektivt.

Du skriver at du har hentet den nyeste opdatering - hvis ikke det er fra producentens egen hjemmeside, er her et link til denne:

https://www.brother.dk/support
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2022 - 16:16 #2
12. september 2022 - 19:12 #3
Hej,

Jeg regner med at din printer/scanner er en BRother (ud fra navnet DCP 7070 DW) .  Jeg har en DCP 765 - derfor.

For uger siden havde jeg forlagt min installations-DVD og kunne ikke finde den.

EFter et søg på Brothers hjemmeside fandt jeg den ønskede driver og hentede den.
(Og i fuld overensstemmelse med Murphy's Lov, fandt jeg installationsdisken dagen efter !!! ) .

Er ikke hjemme nu, så jeg kan ikke hjælpe dig ret meget mere, men hviss det ikke hjælper dig skal jeg se på det en gang i morgen , når jeg er hjemme.

Prøv dette som det første:

https://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=eu_ot&lang=en&prod=dcp7070dw_eu