Avatar billede victorflyv Nybegynder
30. august 2001 - 15:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

unskyld

jeg er ked af hvis jeg har gjort alle her inde på eksperten så sure, jeg har lukket den anden bruger ned og jeg har stadig kun 310 point er så glade nu?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. august 2001 - 15:38 #1
Ja
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. august 2001 - 15:41 #2
Normalt hedder det jo: Du skal ikke sige undskyld hvis du ikke kan udtale det!
her hedder det vel: Du skal ikke sige undskyld hvis du ikke kan stave til det!
men kan du ikke lige lave et link til det du har gjort? ved det nemlig ikke!
Avatar billede victorflyv Nybegynder
30. august 2001 - 15:42 #3
hvorfor regner du med at blive fyret snart?
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 15:43 #4
Webmasterdk->http://www.eksperten.dk/spm/104017 - bare et af mange eksempler.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. august 2001 - 15:44 #5
victorflyv>> Jeg har ikke væert på arb. i 2 md, derfor..
Avatar billede victorflyv Nybegynder
30. august 2001 - 15:47 #7
og du aner ikke hvor ked af det jeg er, undskyld.
øvkay måske ikke helt men jeg håber da at det jeg har gjort er tilgiveligt, det er jo den bedste side på nettet *fedte fedte*...
Avatar billede hhjensen Nybegynder
30. august 2001 - 16:02 #8
Det er sgu at misbruge folks velvillighed til at svare!

hhjensen

( snydt på http://www.eksperten.dk/spm/104027 )
Mail sendt afsted til info@eksperten.dk
Avatar billede hhjensen Nybegynder
30. august 2001 - 16:02 #9
Det handler ikke om points, men princippet i det ikk´!
Avatar billede microtec Nybegynder
30. august 2001 - 17:19 #10
victorflyv >> Tag lige at slette alle dine profiler. Du har kun oprette fjollede spørgsmål, som kun har til formål at spame Eksperten.
Avatar billede hotpop Novice
30. august 2001 - 20:52 #11
victorflyv> Det er OK :) men ikke oprette flere profiler, vel?
Alle i andre - tag lige at give manden en chance, ikk? De andre der snyder opretter fandme ikke spørgsmål og undskylder for deres opførsel - det har manden her gjort og så må man sgu også kunne sige: Ok, du får een chance til :)
Avatar billede microtec Nybegynder
30. august 2001 - 21:13 #12
En ting er snyd, men han tager tykt pis på folk i de over 25 spørgsmål det er lykkes at oprettte på under 3 dage.
Der er faktisk folk, som sidder og spilder deres tid.
Vis dog lidt respekt.
Avatar billede hotpop Novice
30. august 2001 - 21:16 #13
Tager mine ord i mig igen.... har nemlig læst hvor meget pis han har taget på folk nu... :(
victorflyv = narrøv.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
30. august 2001 - 21:55 #14
Ditto her, svinderi at gøre det SÅ mange gange!