Avatar billede Henningth Mester
04. september 2022 - 11:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udvælge filer fra c:

Mit problem er et af de mere trivielle slags. I stifinder ønsker jeg at søge/filtrere filer med datoafgrænsning og helst også tidsafgrænsning.
Det kan jeg ikke umiddelbart finde ud af - har så konsulteret mr. Google, men det syntes jeg blev mere vildledende end vejledende efter at have læst diverse et par timer.
Findes den løsning?

Mvh
Avatar billede nfssister Forsker
04. september 2022 - 12:12 #1
Prøv at kigge denne igennem - er det nogle af de søgestrenge du søger ?:
https://www.faqforge.com/windows/how-to-search-for-files-in-windows-from-a-certain-date-range/
Avatar billede Henningth Mester
04. september 2022 - 12:25 #2
Kan se jeg glemte at skrive det var Win 11 og der er jo helt "væltet rundt" på søgninger. Jeg har endnu ikke vænnet mig til det.

nfssister - desværre virker dit forslag ikke i win11
Avatar billede nfssister Forsker
04. september 2022 - 12:30 #3
Når jeg søger i Windows 11, så får jeg søgekriterier oppe i toppen jeg kan trykke på. Og så kan jeg vælge alt det du har i guiden også.
Avatar billede Henningth Mester
04. september 2022 - 15:50 #4
Jeg kan ikke se det du beskriver - klik i søgefelt giver intet andet en mulighed for at skrive.

Jeg forsøger at lede videre.