Avatar billede nu_igen Guru
12. august 2022 - 17:36 Der er 3 kommentarer

Beocom 6000 fastnet telefoner

Jeg har svært ved at forstå min familie når de ringer fra mobiltelefoner i deres biler. Der er for meget støj. (De kører i store dyre nye biler, hvor jeg går ud fra at teknikken er i orden. Jeg er glad for mine B&O telefoner, som bare ikke kan skrues højt nok op. Kan man få en slags forstærker?
Vi har IP telefoni. Jeg skifter nødigt til andre telefoner idet vi også ringer internt i huset med disse telefoner.
Ingeborg
Avatar billede Mikael Ekspert
12. august 2022 - 17:52 #1
Det er muligvis fordi de fx. bruger headset eller mobilen over bilens anlæg.
Især en bluetooth forbindelse er noget møg.

Jeg hører så kun det halve af hvad de siger ;)
Avatar billede nu_igen Guru
12. august 2022 - 19:34 #2
Ja sådan er det åbenbart, at de bruger bilernes anlæg i nye Mercedeser og Quasqai. Så måske skal jeg slet ikke være flov/ked af kun at høre det halve. Tak for svaret.
Ingeborg
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2022 - 11:39 #3
Vi har en Opel der også kan køre over bluetooth med telefon og problem er det samme som Michael beskriver. Rigtigt dårlig lyd når denne metode bruges.