Avatar billede arnar Nybegynder
30. august 2001 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MAC-Kan ikke åbne vedh,file

Jeg har lige fået et e-mail med vedhætfet alm. text file som mine browsere (explorer & netscape) kan ikke åbne og henviser ikke til nogen bestemmte plug-ins.Jeg sider med en Mac (OS 9) Er der nogen som har en løsning ?

                                hilsen

                                Arnar
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2001 - 15:02 #1
Hvilken endelse har din vedhæftet fil? .pif? .zip? mv.

/per
Avatar billede arnar Nybegynder
30. august 2001 - 15:21 #2
Tak for din henvendelse, filen har TEXT som endelse, her er copy fra e-mailen.

Hilsen
Arnar

Email : 17 af 116
    Afsendt : Wednesday, August 29, 2001 10:19 PM
        Til : arnar <arnar@ofir.dk>
        Fra : \"anima \" <anima@disinfo.net>
        Emne : RE: Vegetar Text
      Bilag : Vegetar TEXT
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. august 2001 - 15:31 #3
Velbekomme.

Serverne ødelægger vedhæftet filer, hvis de ikke har det korrekte prefix. derfor er det en god ide at pakke dem. Det kunne være i zip eller sit.

Link til gratis pakke software til mac: http://www.aladdinsys.com/downloads/

/per
Avatar billede egonspock Seniormester
30. august 2001 - 20:10 #4
Har du prøvet at kopiere den til skrivebordet og derefter åbne den med BBEdit lite eller lignende?(Tekst og lyd kan sikkert også gøre det hvis den er mindre end 32 KB)
Det skal nok virke hvis det er en tekstfil.

Avatar billede orca Nybegynder
05. september 2001 - 20:45 #5
Og i åbn dialogen skal du vælge at den skal vise _alle_ filer, og ikke bare understøttede filer, på den måde skal den nok kunne åbne den.

Mvh Mark
www.profiled.org/?orca
Avatar billede arnar Nybegynder
08. december 2001 - 23:23 #6
Tak for alle svarene, jeg fix løst problemet, tak
arnar