Avatar billede nu_igen Guru
15. juli 2022 - 19:31 Der er 1 kommentar

Ipad og dens eget mailprogram. Ikke hentet fra server.

Det hænder ofte at jeg har læst en besked på min nye Ipad Air, men når jeg vil læse beskeden næste gang, får jeg at vide at DENNE BESKED ER IKKE HENTET FRA SERVEREN. Det er Yousee serveren. Mærkeligt, når beskeden var hentet dagen før.
Hvad sker der?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2022 - 06:44 #1
Yousee mail er pop3 - det er noget gammelt skrammel som netop har problemer når der logges på fra flere enheder.
Den nemme løsning er at oprette en Gmail konto (kald den fx 'frayousee') og sæt yousee til at videresende alt til den. På dine enheder fjerner du så mailkontoen til yousee, og opretter din 'frayousee' Gmail i stedet.