Avatar billede sulisa Nybegynder
30. august 2001 - 14:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Wordbasic skabelon.. 400 point

Jeg kom til at slette mit sourcecode for wordbasic skabelon. En der spørger hvilke navn brevet skal stiles til og adressen m.m. Jeg vil ikke starte mit programmering op igen. (det tager tid for mig!) jeg giver gerne 400 point for et eksempel.

SULISA
Avatar billede isdan Nybegynder
30. august 2001 - 16:31 #1
Prøv at beskrive opgaven lidt.
Avatar billede sulisa Nybegynder
30. august 2001 - 16:47 #2
Jeg havde et lille program i micosoft word som udfører userform ved opstart af et skabelon. Og dette skabelon spørger hvor jeg vil stile brevet til; eks. Navn, adresse m.v. Og disse data vil automatisk blive stillet i dokumentet i den række følge jeg ønsker. (simpel vba program vil du nok sige) Men jeg er en nybegynder. Og dette program har jeg lavet sammen med en ven. Og vba program er nu forsvundet.. Jeg er ellers meget glad for den.. Også til en videre inspiration.. Så spørgsmålet lyder; Har du en lignende spørgmål? Jeg vil gerne ofre 400 point for et program eksempel.. *SSS*
Avatar billede sulisa Nybegynder
30. august 2001 - 16:50 #3
Undskyld..Korrektion \"Har du en lignende program?\" Jeg vil gerne ofre 400 point for det..
Avatar billede sulisa Nybegynder
30. august 2001 - 17:04 #4
Jeg kom til at trykke accepteret svar fra mig selv.. Undskyld.. Jeg skriver et nyt spørgsmål.. Hvis du har programmet kan jeg udvide point til 600..

Ok? Se efter nye spørgsmål..
Avatar billede sulisa Nybegynder
30. august 2001 - 17:05 #5
Jeg vil navngive den som.. isdan spørgsmål.. Ok?
Avatar billede isdan Nybegynder
30. august 2001 - 17:11 #6
Jeg har ikke programmet men jeg kan lave det hvis du definerer funktionerne i det. Var det noget?