Avatar billede cautoo Nybegynder
30. august 2001 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

MOBIL

Jeg har en Ciemens C35i men ka ikk finde ud af at sende E-mail fra mobilen af :-( der dtår at man ka vælge email besked men man skal stadigvæk sende det til et nummer :-( hvordan sender man en email???
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 14:15 #1
hvad tele selskab har du???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
30. august 2001 - 14:15 #2
det kommer an på hvilken udbyder du har! hos TDC skal man f.eks. sende emailen til nummeret 200 for at det virker.
ring evt. til din udbyder og hør hvilket nummer du skal sende til for at kunne sende emails.
Avatar billede cautoo Nybegynder
30. august 2001 - 14:17 #3
jeg har WorldOnline
Avatar billede alexl Nybegynder
30. august 2001 - 14:22 #4
jeg ved det ikke helt. Men jeg skriver først e-mail adressen og så beskeden med mellemrum i en sms til 999 men jeg har orange og jeg ved ikke hvadfor et nr. man skal skrive til når man har WorldOnline
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
30. august 2001 - 14:22 #5
så ring til deres kundesupport og få nummeret af dem

der er også noget indstilling af din tlf her men jeg ved ikke om det er noget du har brug for?
http://mobile.tiscali.dk/dkweb/SilverStream/Pages/article.html?id=38
Avatar billede cautoo Nybegynder
30. august 2001 - 14:22 #6
eller rettere tiscali
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 14:23 #7
ring til din WO og spørg dem... Men inde på selve telefonen skal du bare starte beskeden sådan her: navn@domain.dk og så din besked her

Avatar billede cautoo Nybegynder
30. august 2001 - 14:29 #8
prøver