Avatar billede Asky Forsker
02. juni 2022 - 10:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

alias til e-mailadresse

Har programmeret en hjemmeside PHP, der ved bestilling genererer en email.
Uvedkommende har prøvet at sende fra hjemmesiden, men afvises af webhotellet (Mailer daemon), som sender mailen retur til mig. Mailen indeholder de sædvanlige emner om børneporno og bitcoin. Den uvedkommende påstår at kende min emails alias.Jeg reagerer naturligvis ikke. Kan man gøre noget til hinder for den slags?
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. juni 2022 - 11:04 #1
Hvis det er en selvstændig php-fil, som du kalder fra en anden php-fil, kan du jo indlægge en variabel, der skal være sat før email-koden eksekveres.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. juni 2022 - 11:23 #2
Prøv at arbejde med reCAPTCHA - et Google produkt - har hjulpet mig meget!
Avatar billede Asky Forsker
02. juni 2022 - 21:40 #3
Til ejvindh
Det er en formmail der kalder en selvstændig response - fil. Måske skulle jeg have lagt spørgsmålet i PHP programmering?
Til fotograf
Da det er en "genereret" mail vil recaptcha nok ikke kunne bruges.
Avatar billede Asky Forsker
08. juni 2022 - 22:04 #4
Spørgsmålet er flyttet til PHP-programmering