Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
30. august 2001 - 13:44 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler logo - 500 point værd!

Kan du oprette et godt logo til mig, er det 500 point værd. Du kan se min (skammelig simple side) på http://www.soelbaekdata.dk

Jeg har ikke selv tid/evner i den retning.

Hilsen Torben
Avatar billede xyleen Nybegynder
30. august 2001 - 13:48 #1
hvad skal der stå på det banner..?

-XyLeen
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
30. august 2001 - 13:52 #2
Det er jo ikke et banner jeg søger. Et logo er en lille tegning. Nike har en streg med en bestemt form, alle ved at det er Nike når de ser stregen. Jeg mangler et logo/symbol til mit firma.

Torben
Avatar billede exe-s Nybegynder
30. august 2001 - 13:55 #3
har du ikke nogle størelse krav???
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 14:05 #4
Et logo skal jo laves i vektor grafik så det let kan gøres større/mindre.
Ingen bruger et logo i én fast størrelse:

Klæbe på bil = mega stor
Visitkort = Mini

//Tommy
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
30. august 2001 - 14:18 #5
Den fikser du lige TommyF
Avatar billede mukanus Nybegynder
30. august 2001 - 15:18 #6
jeg vil gerne lave et billede !

hvad størrelser skal det have ?
farver ?

nogle bestemte ideer ?

// Mukanus
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
30. august 2001 - 15:26 #7
Kølige farver, evt. stålagtige. Ingen bestemte ideeer/bindinger.

Torben
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. august 2001 - 15:51 #8
jeg lavede engang et..tænkte på om det var noget for dig!?

http://www.sladderhank.dk/eksperten/logo1.jpg
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. august 2001 - 15:52 #9
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
30. august 2001 - 16:37 #10
JKMedia. Dit første forslag er noget i den rigtige retning. Jeg hælder måske mere til noget med hvid/transperant baggrund, men indtil videre ligger du nr. 1
Avatar billede jkmedia Nybegynder
30. august 2001 - 19:08 #11
Avatar billede xtrem0z.dk Nybegynder
30. august 2001 - 23:11 #12
www.zer0.dk/sd.jpg

Jeg kan lave om i alle farver og kan lave flere detaljer hvis du vil have det ;]]]
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
31. august 2001 - 07:35 #13
Xtrem << Dit forslag er noteret, men jeg skylder lige at give jkmedia en chanche, det er hans oplæg der er arbejdet videre med. Kunne du prøve at komme med et oplæg i en stærk blå farve, eventuel med teksten Sølbæk Data

Hilsen Torben
Avatar billede darkhero Nybegynder
31. august 2001 - 07:38 #14
Jeg laver et forsøg senere
Avatar billede xtrem0z.dk Nybegynder
31. august 2001 - 11:01 #15
Du skal ikke accepterer nogle endnu jeg går hjem efter skole og prøver og lave flere versioner så vent lige !! ;]
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
31. august 2001 - 11:05 #16
Jeg ved godt at det afviger en del fra mine tidligere ønsker, men noget i retning af hvad man kan se hos http://www.mtdesign.dk/ har også interesse. Jeg skal træffer en afgørelse senest klokken 22 idag. (Heller ikke før hvis der skulle være nogen der brænder inde med et godt forslag)

Torben
Avatar billede jkmedia Nybegynder
31. august 2001 - 12:06 #17
jeg prøve lige noget andet engang:

http://www.jkmedia.dk/eksperten/s-data1.jpg
http://www.jkmedia.dk/eksperten/s-data2.jpg

ved ik om det var noget?!
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
31. august 2001 - 12:11 #18
jkmedia<< Jeg synes de to sidste er ret flotte. Som jeg tidligere angav venter jeg lige til en gang i aften med at træffe afgørelse, men jeg kan godt garantere dig at din indsats ikke har været forgæves. Du får i hvertfald nogle point med ud.

Torben
Avatar billede xtrem0z.dk Nybegynder
31. august 2001 - 13:20 #19
Avatar billede exe-s Nybegynder
31. august 2001 - 13:58 #20
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
31. august 2001 - 19:04 #21
jkmedia<< Jeg synes stadig dit forslag er det bedste (s-data2.jpg). Gider du prøve at lave et forslag med 2 blå nyancer? Altså buen og kernen. Der kan være lidt association til et spejlæg...

Torben
Avatar billede jkmedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:17 #22
jo det skal jeg nok...
Avatar billede jkmedia Nybegynder
31. august 2001 - 19:21 #23
Avatar billede tma_oksboel Nybegynder
31. august 2001 - 21:06 #24
Tak for hjælpen til alle deltagende.

Torben
Avatar billede jkmedia Nybegynder
31. august 2001 - 21:30 #25
jamen jeg takker for points!