Avatar billede damkvist Praktikant
30. august 2001 - 13:17 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Utility/Program til analyse af fil-server.

Jeg kunne godt have brug et lille program/utility, der kan analysere f.eks. en NT fil-server med et hav af bruger-biblioteker og data.
Der skal kunne komme en rapport over \"hvem bruger fil-serveren meget\", \"hvad er der af dubletter\" o.s.v.
D.v.s. et værktøj til at \"holde bytes forbruget nede\".
Der findes vel noget rundt omkring, men jeg har er ikke selv stødt på det helt rigtige endnu.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. august 2001 - 13:48 #1
Her er et program, som scanner din harddisk og laver en graf over hvad der bruger plads og hvor meget. Meget fedt, så man kan se hvem er flyder mest!

http://download.cnet.com/downloads/0-10096-100-6602060.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.6602060

Deres side er dog ret ustabilt lige nu, men du kan hente programmet fra min ftp: ftp://anders.adsl.dk/
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. august 2001 - 13:49 #2
Og det er filen som hedder tsizepro2.zip
Avatar billede oledahl Nybegynder
30. august 2001 - 20:03 #3
Brug DIRUSE.EXE som ligger på ressoucekittet.
Den klarer den lille opgave til ug
Avatar billede oledahl Nybegynder
30. august 2001 - 20:03 #4
Brug DIRUSE.EXE som ligger på ressoucekittet.
Den klarer den lille opgave til ug
Avatar billede oledahl Nybegynder
30. august 2001 - 20:12 #5
Hov, jeg trykkede åbenbart 2 gange på \"Udfør\" :-/
Avatar billede damkvist Praktikant
31. august 2001 - 11:05 #6
Hvis goulduck  skal have lidt point, ja så skal det stå som et svar og ikke en kommentar.

Avatar billede goulduck Nybegynder
31. august 2001 - 22:26 #7
Så ok da .. hvis du kan bruge det! :-)