Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 01:24 Der er 22 kommentarer

Hvordan kigger jeg billeder med billedviser i Papirkurven?

Hvad er adressen?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2022 - 09:00 #1
du skal gendanne filer i papirkurven for at give andre programmer adgang til dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2022 - 10:38 #2
Enig i #1. Hvis det kun er enkelte filer kan markere dem og så højre klikke. Her bør du få mulighed for at gendanne de vagte billeder.
Avatar billede falster Ekspert
27. april 2022 - 18:06 #3
I app'en "Billeder" i Windows 10:

Åbn "Billeder"

Åbn fanen "Mapper"

Tryk på feltet "Tilføj en mappe"

Indsæt C:\$Recycle.Bin i feltet "Mappe"

Tryk på "Føj denne mappe til Billeder".
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 19:05 #4
#3: Hvordan gør jeg det fx med Faststone Image Viever eller Bridge?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 19:05 #5
#1: Nej
Avatar billede falster Ekspert
27. april 2022 - 21:49 #6
Stien til papirkurven kan findes f.eks. ved at gøre det, som jeg beskriver i #3.

Dernæst åbnes papirkurven i app'en "Billeder".

Øverst står stien. Noget, der ligner

C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-[en hel masse cifre med bindestreger]

Stien indsættes i søgefeltet i "Faststone Image Viever".
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 22:07 #7
#6: Hvad er app'en "Billeder" i Windows 10 for noget?
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 22:09 #8
OK, fandt ud af det, men kan ikke finde "Mapper"
Avatar billede falster Ekspert
27. april 2022 - 22:18 #9
Øverst er en linje med Samling, Album, Personer, Mapper og Videoeditor.

Klik på Mapper.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 22:53 #10
Skal jeg ikke med Stifinder gå ind i Denne pc?
Avatar billede falster Ekspert
27. april 2022 - 23:05 #11
Mine svar ovenfor angår at anvende "Faststone Image Viewer" til formålet.

Hvis jeg selv skulle vælge, ville jeg blot åbne (dobbeltklikke på) papirkurven og så vælge "Vis" - "Ekstra store ikoner". Og det er jo i Stifinder.

Og efter min mening noget lettere.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 23:09 #12
Ja, men giver ikke det samme resultat.
Skal jeg ikke med Stifinder gå ind i Denne pc?
Avatar billede falster Ekspert
27. april 2022 - 23:20 #13
Om du åbner Stifinder direkte eller via Denne pc er ligegyldigt.

Men den vej skal du have indstillet Indstillinger for Stifinder i kontrolpanelet, således at papirkurven ikke er skjult.

Det behøver man ikke, hvis man åbner Papirkurv direkte.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. april 2022 - 23:50 #14
Du må undskylde, men jeg ved sgu ikke om jeg har fået en hjerneblødning, for jeg fatter ikke en brik af det, du skriver.
Gider du starte forfra eller skal vi opgive de?
Avatar billede falster Ekspert
28. april 2022 - 00:18 #15
Den efter min mening letteste måde at se filerne - og dermed også billeder - som er sendt i papirkurven.

Dobbeltklik på Papirkurv på skrivebordet.

Med papirkurven åbnet, gå i fanen "Vis" og marker "Ekstra store ikoner".

Så ser det f.eks. således ud

https://rawinfopages.co.uk/wp-content/uploads/2018/08/explorer-views1.png

(Hvis det opfylder dit behov, så glem alt om at finde stien til papirkurven. Det er i det hele taget kringlet, fordi - citat:
Recycle Bin is located in a hidden directory named \$Recycle.Bin\%SID%, where %SID% is the SID of the user that performed the deletion.)
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2022 - 00:28 #16
Det opfylder ikke mine behov
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2022 - 00:29 #17
Jeg spurgte for nogle år siden om det samme herinde og fik en ret simpel løsning. Kan bare ikke huske den mere.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2022 - 06:43 #18
Hvorfor gennemgår du så ikke bare de spørgsmål du har stillet herinde??
Du kan jo se dem under din profil.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2022 - 12:18 #19
Jeg har lagt et link i din nye tråd til et spørgsmål du stillede i 2017.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2022 - 12:19 #20
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2022 - 15:12 #21
#18: Har kigget men kunne ikke finde det
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2022 - 23:27 #22
#21 indlæg #20 linker til din nyere tråd med samme emne som denne. Den nye tråd gav løsning for dig, så du kan bare lukke denne tråd her også.