Avatar billede Sebastian Praktikant
24. april 2022 - 17:23 Der er 3 kommentarer

får lag spikes i fivem og battlefront 2

jeg lagger i fivem men min kammerat har en dårligere pc og hans køre godt
har i forslag til hvad problemet kan være

min pc:
CPU Intel i5-6600k
8gb ram
Motherboard Asus maximus hero viii
GPU Geforce gtx 970
Seagate firecuda 510 ssd
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2022 - 19:21 #1
Tja, hvis du logger ind med din Windows 10 med Microsoft-konto, hjælper det at skifte den til "lokal konto" i stedet for med Microsoft-konto.

Microsoft-konto, er baseret af skyen, så diverse handlinger og foretagninger er ren faktisk i skyen. Og her er det mest beregnet til "Kontor"-arbejde, og kan slet ikke yde noget hvad angår med spiller. For dette skal du skifte til lokal brugerkonto for at kunne mærke mærkbar bedre ydelse.

https://support.microsoft.com/da-dk/windows/skift-din-windows-10-enhed-til-en-lokal-konto-eb7e78a9-88ee-9bc3-8f06-831b56e339fd

Du kan også prøve bare installere DirectX
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

Flight Simulator X kræver ikke særlig meget, og er langt over den krav, med den nuværende PC konfiguration.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2022 - 19:23 #2
Hihihi... smed bare tidligere kommentar ind fra anden tidligere kommentar....
Avatar billede Sebastian Praktikant
24. april 2022 - 20:18 #3
okay det vil jeg lige se på