Avatar billede Sebastian Praktikant
24. april 2022 - 10:36 Der er 4 kommentarer

Grafikkort er for kold

Når jeg sidder og spiller fx fivem så køre det kun godt vis mit grafikkort er over 70 grader og for det meste når jeg spiller hopper den imellem 65-70 grader så jeg for en del lag spikes

skal jeg indstille på blæserne eller er der noget andet jeg kan gøre
fordi jeg har pilt lidt ved blæserne men syntes ikke det hjalp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. april 2022 - 10:51 #1
Det er noget sludder - det har intet med temperaturen at gøre.
Et grafikkort kan ikke køre "for koldt", men tvært imod for varmt. Hvis temperaturen bliver for høj, kan du opleve symptomer i den retning; bestemt ikke den anden vej.
Avatar billede Sebastian Praktikant
24. april 2022 - 12:19 #2
ved du så hvad der kan være galt
fordi jeg lagger i fivem men min kammerat har en dårligere pc og hans køre godt

min pc:
CPU Intel i5-6600k
8gb ram
Motherboard Asus maximus hero viii
GPU Geforce gtx 970
Seagate firecuda 510 ssd
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. april 2022 - 19:33 #3
Grafikkortet er en lidt ældre herre - men igen, det stiller så heller ikke store krav jv. kravspec'en.
Har du tjekket om du kører nyeste drivere?
Avatar billede dahlp90 Novice
03. maj 2022 - 19:44 #4
I FiveM skal du bare sætte V-sync til "half"
Har virket for mig og flere venner