Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2022 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"17,3 Lefion RTX 3060" er den god ...?

Jeg læste om en PC :
*
"17,3 Lefion RTX 3060" er den god ...?
*
Ja, jeg skal ikke have den NU.
Har PC´er .....
*
Måske til en fødselsdag -
Engang ....
*
Eller hvis vi vinder i LOTTO ?
*
Der står noget med "Gamer PC"
*
Hvad er det ?
*
Hvad er forskellen på "Gamer PC" ? og en "Almindelig PC" ?
*
Jeg spiller nu aldrig ...
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2022 - 15:13 #1
En gamer pc har meget kraftigere grafikkort, og et enormt el-forbrug. Alt er trimmet til maksimal ydelse på bekostning af el-regningen.
Hvis du ikke er en hjemmeboende knægt, hvor forældre betaler for el - så vil du ikke have det.
Begrebet 'gamer-pc' er kun stationære - de bærbare har ikke kræfterne (set fra en gamers side)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2022 - 15:49 #2
Tak, claes57 - Jeg tog fejl. Der står "Gamer Pris !" (Ikke Gamer PC),
men tak for forklaringen ....
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2022 - 16:11 #3
Til almindeligt brug, så gider man ikke at høre på den - blæsere støjer for meget.
Du vil langt hellere have en, der er næsten lydløs, og til alm brug vil du ikke opleve forskel i hastighed.

Hvis du vinder i lotto, så se på mac (det vil så være praktisk at købe nyeste iphone og ipad og) - dens nye cpu er totalt redesignet, så den passer optimalt til hard- og software. Hurtigere maskine, der ikke bruger meget strøm. Og prisen er jo ligegyldig, så en samlet udskrivning på de 3 enheder til 60.000kr er til at overse. Og så er den med rent dansk tastatur, og ikke det inter-nordiske som windows-pc'er har for at spare 2 kr i prisen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
31. marts 2022 - 19:26 #4
Tak, claes57 - Det vil jeg huske ....