Avatar billede Mikkel Siegfredsen Praktikant
28. marts 2022 - 18:59 Der er 3 kommentarer

Strømstyring på Asus computer

Hej

Jeg har på en eller anden måde fået skiftet inde i mine indstillinger på min Asus Notebook pc at min PC ikke må lade mere end 59% tror jeg det er. Jeg har været inde og nærstudere alle indstillinger men aner simpelthen ikke hvordan jeg skifter det tilbage... Håber der er nogle herinde der har lidt forstand på dette der kan give en guide i hvordan man ændrer det

Vh Mikkel :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. marts 2022 - 19:52 #1
Hvilken model er der tale om?
Avatar billede Mikkel Siegfredsen Praktikant
28. marts 2022 - 20:11 #2
Hej

Der er tale om en Asus Notebook - Model: R521JA
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2022 - 20:16 #3
Du er nød til at finde ASUS Battery Health Charging og skifte indstillinger:
https://www.asus.com/dk/support/faq/1037813

Eller noget der minder om dette.

Hvis der var angivet model, kunne måske angives andet software navn for den. Men det er normalt at man begyndt at tænke på længere batteri levetid.

Hvis du spørger mig, hvis du alligevel har den sat til strømforsying kunne man lade det være som det er, eller skifte den til balance, med mindre du gerne hele tiden vil have den på 100%