Avatar billede ZeBa Ekspert
28. marts 2022 - 08:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NordVPN

Jeg har netop købt og instaleret NordVPN for at kunne se dansk tv mens jeg opholder mig i USA. Men der står en fandens masse vås. Kan nogen ikke fortælle mig, hvor jeg kan får N VPN til at bilde folk ind, at jeg er i Danmark. Orker ikke alt det vås.
Avatar billede kulawig Professor
28. marts 2022 - 11:13 #1
du er nok nødt til at være lidt mere konkret, folk vil gerne hjælpe men det kræver et spørgsmål der er til at svare på "  en fandens masse vås" er et vidt begreb ..

umiddelbart kræver det 3-4 klik at installere og sætte op
https://nordvpn.com/da/blog/how-to-set-up-a-vpn/

mvh
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2022 - 17:34 #2
Er der en tråde hvordan du gerne vil oprette forbindelse med?
Bærbar?
Smartphone?
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. marts 2022 - 18:21 #3
Har fundett ud af det
Avatar billede MADOlsen Forsker
30. marts 2022 - 13:04 #4
#3 Så kunne en nærmere forklaring jo være interessant...