Avatar billede Novice-1 Forsker
23. marts 2022 - 01:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Android og synkroniserer -tele delen eller samtidig mail etc. erc.

hej

har kige læst man kan synkroniserer smartphonen med PC
kunne jeg  måske godt  forestille mig har ti tommelfingre
så jeg kunne betjene smartphone vi  pc og dens mus og tastatur
---men er de alene tele delen og SMS man da synkroniserer
eller er det også mail  der bliver synkroniseret

nåh så kunne man måske oprette ekstra mail der modtog ganske få mail

hvordan synkronisere man i øvrigt lige (dansk)

på forhånd tak

på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Erik K Ekspert
23. marts 2022 - 02:15 #1
Hvis du har f.eks. en Gmail-adresse, så opretter du bare samme adresse på din PC, så synkroniseres de automatisk.
Hvis du vil synkronisere dine SMS/MMS med din PC, kan du f.eks. gøre det med browseren Chrome. Gå ind på siden messages.google.com her kan du parre din telefon med din PC og dermed læse og skrive på PC.
Det er sådan jeg håndterer det, men der findes sikkert andre løsninger.
Avatar billede Erik K Ekspert
25. marts 2022 - 02:28 #2
Lige en tilføjelse.....
Da jeg installerede sms på min PC, var standard, at tasten til linjeskift bevirkede afsendelse af SMS.
Det irriterede mig voldsomt, fordi man jo normalt skifter linje i et dokument med den tast.
Du kan ændre det, så tasten skifter linje og ikke sender, ved at klikke på de tre lodrette prikker i venstre side (ikke højre, hvor de også vises) og derefter på indstillinger. Her kan du ændre funktionen ved at skubbe skyderen til venstre ud for "Tryk på enter for at sende".