Avatar billede peterpeter Seniormester
11. februar 2022 - 13:09 Der er 2 kommentarer

Youtube Studio - 2 klip sammen

Hej
Jeg vil gerne bruge YouTube som videoeditor.
Jeg har en konto og masser af uploads !!
Nu vil jeg - i "YouTube Studio" sætte to klip sammen til en film !!!
Kan man ikke det ??
Jeg kan redigere de enkelte klip på rigtig mange måder, lyd, trim, blur etc. - Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af - hvordan tager jeg to af mine tlfældige uploads og redigerer sammen til én film - et klip ???

Jeg har googlet og prøvet alt - men kan simpelthen ikke ??

Nogen der kan hjælpe ??

På forhånd tak ;-)

/Peter
Avatar billede milter Ekspert
11. februar 2022 - 15:31 #1
Avatar billede peterpeter Seniormester
12. februar 2022 - 12:24 #2
Tak for dit svar.
Jeg har også prøvet at google og får de samme svar - problemet er, at det er links til andre programmer - der kombinerer/sætter sammen - flere klip !!!

Jeg anvender arbejdscomputer, hvor det ikke er muligt at intallere programmer på min pc - og troede, at man i YouTube godt kunne "combine" 2 forskellige klip til ét klip / en video !!!

Men det kan man nok ikke gøre mere !!!
Øv....