Avatar billede per2edb Ekspert
29. januar 2022 - 21:20 Der er 4 kommentarer

raport hvorpå der ligger en icon der ikke kan aktiveres

Jeg har en raport hvorpå der ligger en icon der ved klik kan aktivere printerdialogboxen

Når jeg kalder raporten som nedenfor kan jeg ikke komme i kontakt med iconen

DoCmd.OpenReport "Kunder", acViewPreview, , , acDialog

Kan i hjælpe
Avatar billede Gustav Ekspert
29. januar 2022 - 23:05 #1
Brug normalvisning. Så har du hele båndet og behøver ingen ikoner.
Avatar billede per2edb Ekspert
30. januar 2022 - 10:41 #2
Hej
Normalvisning er ikke løsningen da ud printningen begynder inden men har set rapporten

Jeg fornemmer det ikke kan lade sig gøre at have en icon med tilgang i en raport man først vil se inden udskrivning, men er i tvivl inden jeg opgiver
Avatar billede per2edb Ekspert
30. januar 2022 - 10:53 #3
Nu jeg er igang med denne tråd er der så nogen der ved hvordan man med koder sætter >> Sider fra -  TIL
Det vil være rart hvis de var, da da disse værdier ikke er forudindstillet så man risikerer at få listet masser af sider hvis de glemmes
Avatar billede Gustav Ekspert
30. januar 2022 - 11:46 #4
Du skal ikke starte udskrivning, blot ikke åbne den som dialog.