Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. august 2001 - 10:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kabinet!

Jeg mangler et let kabinet med håndtag..nogen der kan anbefale et ?
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. august 2001 - 10:20 #1
Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. august 2001 - 10:22 #2
Der står ikke noget om et håndtag eller vægt ?
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. august 2001 - 10:23 #3
Desværre ikke... men der er et håndtag (har selv set det... nu skal jeg lige se om jeg kan finde producentens hjemmeside :)

::sunlock.dk::
Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. august 2001 - 10:24 #4
Jeg så engang et med plastik sider og håndtag i toppen..det var lige til at bære som en kuffert..det er noget i den stil jeg mangler!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. august 2001 - 10:25 #5
Nå ok, jeg troede du mente sådan et som var let at åbne :(

::sunlock.dk::
Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. august 2001 - 10:25 #6
Nej :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. august 2001 - 10:33 #7
Jeg mener ikke man kan købe et med håndtag m.m. til og bære en computer lettere. Det er noget folk selv har lavet.

( http://www.virtual-hideout.net/cool_case/ )

På overnævnte link kan du set folk der har \"moddet\", dvs. lavet om på deres kabinetter. Pt. er der ingen firmaer der laver kabinetter med håndtag (af hvad jeg ved af, måske bliver jeg klogere?).
Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. august 2001 - 10:35 #8
Nej det er ik ...det jeg snakker om..var købt ved bj-trading ..jeg kan bare ikke finde det derinde!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. august 2001 - 10:38 #9
Ring til dem?
( Telefon: (45)87-678757 )
Avatar billede peter_j Nybegynder
30. august 2001 - 15:21 #10
prøv at kigge her : http://www.suntekgroup.com/stk7618b.htm

Der er ihvertfald håndtag !!
Jeg ved ikke hvem der pt. forhandler dem i danmark, men Hard\'n soft har haft dem. (www.hardnsoft.com)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
30. august 2001 - 15:28 #11
Put en lilla farve på den der..så er det den jeg har set ! ..
Avatar billede kornfreak Nybegynder
04. september 2001 - 06:44 #12
Jeg fandt et i Kolding storcenter :)