Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. december 2021 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprette nye brugere til "Telefonbogen"

Hvordan kan man oprette nye, faste, brugere til "Telefonbogen" / "Telefonlisten"

På :
Samsung :
Galaxy S7
Mobiltelefon ....

Evt også slette et par ....
*
Venlig Hilsen Jørn.
*
God Lørdag
*
P.S - Mon der findes en brugsanvisning. ? (Samsung Galaxy S7)
*
Avatar billede Mikael Ekspert
18. december 2021 - 17:16 #1
Prøv at google "samsung galaxy s7 manual pdf"

Der er masser ;)
Avatar billede kurtba Ekspert
18. december 2021 - 20:44 #2
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. december 2021 - 22:41 #3
Tak Mikael og kurtba
Avatar billede Erik K Ekspert
19. december 2021 - 12:13 #4
Tryk på appen kontakter. Herved åbnes listen over  dem du har på telefonen. Tryk herefter på + (plustegnet), der vises nederst til højre. Der åbnes nu mulighed for at indtaste navn, telefonnummer osv. Udfyld skemaet og tryk på "gem" . Den nye kontakt vil nu være i din liste.
Vil du slette en fra listen, så åben appen kontakter og tryk på den person du vil slette. Tryk herefter på "rediger kontakt" klik på de tre lodrette prikker øverst til højre og herefter på "slet". Bekræft flytning til skraldespand - så er personen ikke længere i listen.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. december 2021 - 12:42 #5
Tak Erik K.
Avatar billede Erik K Ekspert
19. december 2021 - 13:01 #6
Velbekomme