Søge i mapper på pc
Hej,Er meget grøn i Access og tvivler på om Access er det rette værktøj til opgaven? men..
Jeg vil gerne lave en UserForm, hvor jeg har et søgefelt. i dette søgefelt indtaster jeg fx 24558 og kikker på en Søg-knap.
Under søgefeltet har jeg 4 "resultat kasser" hvor resultatet af min søgning bliver vist.
Den første kasse skal kigge på denne sti: P:\PDF
2. kasse: Z:\dataudtræk\
3. kasse: H:\rapporter
4. kasse: H:\CAD\
betingelser:
I den første kasse kun filformat = pdf
2. kasse kun filformat = pdf
3. kasse kun filformat = pdf
4. kasse kun filformat = stp
hvis der ikke forefindes nogle resultater, fremkommer denne værdi = (tom)
I hver af de respektive "resultat kasser" har nu jeg mulighed for at vælge en fil evt. vha. Ctrl+VenstreKlik og klikke på en ny knap "Kopier"
De kopierede emner kan jeg så evt vedhæfte i en mail
kan dette lade sig gøre? :-)