Avatar billede Michael_Ba Juniormester
22. november 2021 - 07:16 Der er 1 løsning

Betinget formatering 2 betingelser

Hej Eksperter

Jeg har brug for hjælp til følgende betingede formatering med 2 betingelser:

Hvis celle LV(x) indeholder værdien 1 skal cellen i samme række(x) formateres hvis den er tom.

Eksempler for lige at synliggøre det
Celle LV3 = 0, Celle S3 = 3 giver ingen formatering af celle S3
Celle LV3 = 0, Celle S3 = "" (blank) giver ingen formatering af celle S3
Celle LV3 = 1, Celle S3 = 3 giver ingen formatering af celle S3
Celle LV3 = 1, Celle S3 = "" (blank) formaterer celle S3

Håber det giver mening og en kan knække den for mig, jeg synes ikke at have held med det :-(

Gó dag til jer alle
Avatar billede Michael_Ba Juniormester
22. november 2021 - 08:05 #1
Så fandt jeg selv fejlen i min formel - ups.
Havde fået sat pinger omkring mit 1-tal i formlen, det kunne den ikke lide

Beklager ulejligheden og gó dag til alle.