Avatar billede Novice-1 Forsker
15. november 2021 - 11:23 Der er 2 kommentarer

HJÆLP Facebook blokerer adgang -har send kopi af

pas -sammen med nyt foto
da de ikke godtog det, hvorfor aner jeg ikke
påstår oplysningerne ikke matcher de oplysninger de har om mig
det kan nu ikke passe, hos Facebook er jeg oprettet i mit eget navn
men måske under pseudonym hos deres tredjeparts leverandører (cokis )

efterfølgende sendte jeg så mit valgkort  -og fik samme besked retur  fra deres robot.

jævnfør mit senwste indlæg herinde  så blev jeg givetvis lukket ude af Facebook på grund af at jeg installere et VPN program
som Facebook -påstod-  for dem- så ud som var koblet op til/ fra Falkenberg i Sverige  --skønt på min skærm står  der at jeg er koblet op  i Danmark, få km borte.

og uden VPN slået til "påstår"  Facebook, når jeg overvejer at sende dem anden dokumentation, at jeg nu er koblet op til nærmeste storby, og at jeg ikke plejer at være koblet op herfra

KORT  SAGT/  SPURGT
ved nogen hvordan man kommer i kontakt med Facebook
et menneske derinde
og ikke en eller anden robot der affejer enhver dokumentation

på forhånd tak!
Avatar billede molehonter Mester
12. januar 2022 - 22:41 #1
Jeg er også blevet blokket kan ikke komme i kontakt med dem, her i weekenden
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2022 - 23:25 #2
Prøvet dette her?
-Hopper af.

https://www.facebook.com/help/?locale=da_DK