Avatar billede imma Forsker
28. maj 2021 - 09:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

design forside til pokemon hæfte

hejsa

jeg har inde på den her side https://codepen.io/andrewarchi/pen/NAyVgv

valgt at printe et hæfte ud til mine SFO børn som går i 0.B og håbede på at kunne få lavet en forside - til et hæfte det er vel en halv a4 side, hvor man laver en form for skabelopn hvor jeg vedhæfter et billede af børnene og udenom er der lidt lækker grafik med nogle pokemons.. noget a l a Peters pokemon hæfte  - SAML DEM ALLE :-)
Avatar billede ebea Ekspert
28. maj 2021 - 10:21 #1
Jeg tror ikke det hjælper, at oprette det samme spørgsmål, som du har oprettet tidligere (og en rigtig dårlig ide). Hvis du ikke har fået et svar du kunne bruge i det oprindelige spørgsmål, så er det formentlig fordi ingen har et svar!

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1037237
Avatar billede imma Forsker
28. maj 2021 - 10:33 #2
Det er jeg med på - men kunne være folk havde misforstået mit spørgsmål - så jeg valgte at ændre på nogle ting.. men sletter den bare hvis det er et problem,
Avatar billede ebea Ekspert
28. maj 2021 - 11:07 #3
#2 - Det bedste ville være, at du lukkede ét af spørgsmålene.
Avatar billede imma Forsker
28. maj 2021 - 12:27 #4
så er den anden lukket -
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
29. maj 2021 - 19:47 #5
http://finnrasmus.dk/pokemon_omslag.pdf
For at indsætte billeder og tekst, åbn pdf-filen i Photoshop, størrelse 297 x 210 mm, 300 pixel/inch (printbar opløsning)
eller læg den som baggrund i et Word dokument og indsæt tekst og billeder ovenpå.
Avatar billede KHN Guru
01. juni 2021 - 21:01 #6
Hej imma - hvis du mener dit problem er løst, med de ting jeg sendte dig via privat besked - så venligst luk denne tråd.
Mvh. KHN
Avatar billede imma Forsker
01. juni 2021 - 21:14 #7
tusinde tak