Avatar billede toppercharlie Novice
23. maj 2021 - 13:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fantastisk CPU eller hvad

Hej, har lige købt en bærbar med N6000 pentium cpu -
jeg er lidt bekymret for min bærbar idet HW monitor viser at cpu
kommer med burst helt op til over 5.0Ghz (spec siger 1.1-3.3Ghz).
Er der nogen der kan svare mig på om det er HW monitor der viser forkert
og/eller om jeg skal være nervøs for helbredet på min bærbar (højeste temp har været 75gr celsius) ( spec siger max 105) ?
Avatar billede milter Ekspert
23. maj 2021 - 20:58 #1
Jeg har set indlæg på nettet fra de sidste fem år om det samme problem med HW Monitor. Så du behøver ikke være bange for at få din CPU ristet :-)
Avatar billede toppercharlie Novice
23. maj 2021 - 21:10 #2
tusind tak for svaret - så er jeg mere rolig :-)