Avatar billede mpl Praktikant
13. maj 2021 - 07:26 Der er 2 kommentarer

Tiny in One skærm - støj ved videomøder

Hej

Er der nogen der har erfaring med Lenovo ThinkCentre Tiny in One skærme og videomøder?
Vi oplever, at der går meget støj i mikrofonen, og at støjen muligvis kommer fra PC'ens blæser.
Vi har umiddelbart løst problemet ved at tilslutte en ekstern mikrofon (Jabra Speak), men er der ikke en anden løsning på problemet?

På forhånd tak.
Avatar billede supportsiden Professor
14. maj 2021 - 08:28 #1
Headset eller øresnegl (Bluetooth) med støj reduktion er absolut at foretrække med mindre der skal sidde flere ved skærmen. Ellers en konference højtaler/mikrofon
Avatar billede bas Forsker
19. maj 2021 - 06:06 #2
Tak for din kommentar.
Der skal som regel sidde flere ved skærmen.