Avatar billede pornstars Nybegynder
29. august 2001 - 18:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Print Screen

Hey
Jeg tager MANGE printscreens...

Og jeg fandt engang et program som man åbnede også hver gang man trykkede på printscreen så f.eks. hvis det var et billed så gemte det billedet med det samme, så man f.eks. kunne trykke printscreen mange gange i træk, også gemte det bare mange billeder !

Men jeg kan ikke finde det.. Nogen der kender det eller lign. ?

Det er sQ for besværligt og skulle ind i paint hver gang man har gemt et billed!
Avatar billede Techwork Praktikant
29. august 2001 - 18:20 #1
Prøv med PrintScreen 2000
http://www.sssware.com/
Avatar billede Techwork Praktikant
29. august 2001 - 18:22 #2
Avatar billede buttcher Nybegynder
29. august 2001 - 18:41 #3
Ellers få ClipCache fra Komputer bladet, ligger i værktøjs kassen på cd\'en, det styrer faktisk HELT ok!
Avatar billede pornstars Nybegynder
29. august 2001 - 18:43 #4
Der er ingen af de der programmer som bare gemmer det i en img fil når man klikker på print screen.. man skal selv ind og gemme det... Det skal bare gemme det !
Avatar billede jimsim Nybegynder
30. august 2001 - 09:11 #5
Jeg mener HyperSnap kan gøre det: http://www.hyperionics.com/index.html
Avatar billede pornstars Nybegynder
02. september 2001 - 16:01 #6
Nopz ingen programmerne kunne det