Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
23. januar 2000 - 17:27 Der er 9 kommentarer

Cdmenu

Jeg ville bare vide om nogle havde programmeret en cdmenu man måtte se? eller om nogle kendte steder og hente dem????
Avatar billede tobias Nybegynder
23. januar 2000 - 22:30 #1
Hvad mener du med cd menu???
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
24. januar 2000 - 08:41 #2
...en cdmenu ligesom den på Frozen cd'erne...En menu hvor man kan installere forskellige slags software, og hvor man kan se screenshots.....
Avatar billede tobias Nybegynder
24. januar 2000 - 08:45 #3
DVS Du vil have folk til at give dig deres kildekoder til et program for 60 p???
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
24. januar 2000 - 09:05 #4
....nej...jeg vil bare gerne se dem de har lavet....
Avatar billede boye Nybegynder
29. januar 2000 - 13:25 #5
Hvorfor laver du ikke et selv, i stedet... Hvilke programmeringssprog har du kendskab til?
Avatar billede radz0r-crw Nybegynder
29. januar 2000 - 14:29 #6
Boye>> Intet! Jeg er komplet håbløs!!!
Avatar billede pro_tech Nybegynder
04. marts 2000 - 13:54 #7
Prøv DemoShield den kan bruges af alle..

Pro_Tech
Avatar billede royd Nybegynder
13. juni 2000 - 22:59 #8
Brug Multimedia Builder
Det er utroligt let at finde ud af, det kan en masse, det kan komme til at se MEGET professionelt ud, det kan næsten alt det man har brug for!
Og det kan hentes på : http://www.mediachance.com
Avatar billede tobias Nybegynder
20. juni 2000 - 01:00 #9
Har du en registreringskode til programmet det er helt vildt fedt...! Men der kommer sådan en grim gul bar i alt det man compiler...! Så hvis du havde en registreringskode ville det være fedt. Kontakt mig på icq eller email...

Icq: 35265580
Email: tobias@getset.dk