Avatar billede zaprap Nybegynder
29. august 2001 - 15:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Cd-key-number

Hej allesammen

Jeg har for nogle månender siden købt black and white og selvfølgelig havde jeg smidt væk kan i ikke lige finde en cd key number til black and white og det er lovlig købt
Avatar billede bouggi Nybegynder
29. august 2001 - 15:13 #1
Det er sq lidt ærgeligt så må du ud for at købe det igen for det med at dele koder ud på eksperten den holder ikke lige stik med reglerne
MVH... Bouggi
Avatar billede djeclemen Nybegynder
29. august 2001 - 15:13 #2
godt forsøgt
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. august 2001 - 15:14 #3
hehe..nice try :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. august 2001 - 15:14 #4
Kontakt B&W med kvittering for at du legalt har købt spillet, så hjælper de sikkert gerne... Men du må IKKE få andres CD-Keys selvom du selv har en legal version !
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. august 2001 - 15:18 #5
*g* hvorfor vidste jeg at det ville blive afvist :)
Avatar billede kapla Nybegynder
29. august 2001 - 15:19 #6
ljweb> Du er synsk
Avatar billede limemedia Nybegynder
29. august 2001 - 15:24 #7
kapla >> *g* det er det samme som at kritisere en side under \"site vurdering\" - så er afvisningen sikker *g*
Avatar billede victorgladium Nybegynder
29. august 2001 - 15:26 #8
kig på www.gamerzz.com/codes~de så finder du den kode du mangler
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
29. august 2001 - 15:33 #9
victorgladium: du er godt klar over at man ikke må hjælpe med den slags herinde, ikke?
Avatar billede hotpop Novice
29. august 2001 - 19:26 #10
kimrosgaard> det gør han heller ikke, for domænet er til salg...
victorgladium> hvis dit link havde været ok, var der post til admin!
Avatar billede victorgladium Nybegynder
30. august 2001 - 08:26 #11
i er temmelig dumme, tror i selv jeg ville give sådan en side videre? det var bare for at narre ham, jeg køber selv alle mine spil for jeg har en mac, og sådan en er derr ikke så mange der køber spil til, hvis de overhovedet har en!
Avatar billede zaprap Nybegynder
01. september 2001 - 10:21 #12
lukker spm