Avatar billede Budwar Mester
22. januar 2021 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette et gendannelses punkt.

Jeg kan ikke længere oprette et gendannelses punkt..
Der kommer fgl besked frem , når jeg prøver :
Der opstod en uventet fejl på egenskabssiden ,
Der opstod en fejl i systemgendannnelse. Kør systemgendannelse igen...
(0x81000203)
Er der er er der evt  har løsningen som kan redde en geninstallation ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. januar 2021 - 11:11 #1
Jeg har fundet en video på YouTube der forhåbentlig kan afhjælpe problemet:

https://www.youtube.com/watch?v=iLgJGmWYR4M&ab_channel=Appuals.com
Avatar billede Mikael Ekspert
22. januar 2021 - 14:56 #2
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener ??

Vil du oprette et gendannelsespunkt ?? Eller sætte computeren tilbage til et tidligere gendannelsespunkt ? ;)
Avatar billede Budwar Mester
22. januar 2021 - 15:10 #3
Jeg ville lave et punkt til at genoprette fra. Men jeg har nu lavet en 100 % geninstallation, hvor det virker...

Lukker hermed tråden
God weekend