Avatar billede rookie-albert Nybegynder
29. august 2001 - 15:06 Der er 5 kommentarer

mini disc

mit lydkort har digital indgang (soundblaster 128), men ikke udgang. Kan man godt indspille fra computeren lige ned på en minidisc. Og hvis man kan hvordan gør man så?
Avatar billede madskp Nybegynder
29. august 2001 - 15:09 #1
Jeg tvivler på at dit lydkort har en digital indgang men det skal jeg ikke kunne sige. Hvis du skal optage ned på minidisken forbinder du bare et kabel mellem udgangne på lydkortet og line in på minidisken. Resultatet bliver så en analog indspilning!
Avatar billede victorgladium Nybegynder
29. august 2001 - 15:10 #2
hvad er det for en mini disc du har?
Avatar billede rookie-albert Nybegynder
29. august 2001 - 15:14 #3
jeg skal købe en af mine venner, jeg tror det er en kenwood!                                      og kan man hører at det er analog, jeg mener bliver det dårlig lyd kvalitet?
Avatar billede madskp Nybegynder
29. august 2001 - 15:28 #4
Jeg tror ikke du kan høre ret meget forskel hvis du alligevel bruger hhovedtelefoner!!
Avatar billede victorgladium Nybegynder
29. august 2001 - 15:33 #5
nej, jeg bruger selv analog stik for det er hurtigere og nemmere at bruge hvis der lige er noget man hurtigt skal optage.