Avatar billede steen_hansen Forsker
29. august 2001 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mails åbner automatisk i Outlook Express?

Jeg har et par brugere, hvis mails åbner automatisk, blot de markerer den. Har de på en eller anden måde slået en funktion til? I givet fald, hvilken? Og hvor slår jeg den fra igen?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2001 - 18:27 #1
Hmm du er sikker på der ikke er virus på maskinerne?
Avatar billede grimling100 Nybegynder
30. august 2001 - 07:26 #2
Du må prøve at sende en mail til dem/den der har web-siden, for at se om de måske kunne hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 07:52 #3
grimling100 efter hvad jeg har forstået, så er det alle mails på et par pc\'er som åbner automatisk, når man peger på dem. Den eneste måde det må kunne lade sig gøre på er ved hjælp af et scrip eller makro, så der må være noget mere kørende i baggrunden på disse pc\'er. Hvis du ikke kan finde virus steen_hansen, så vil jeg foreslå, at du nyinstallerer disse pc\'eren, for der må være noget snavn på dem.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. august 2001 - 18:25 #4
Det er umiddelbart også mit eget bud, men det KUNNE jo være, at der var en funktion (hvad ved jeg) i Outlook Express, som er lig med den du finder i Windows 98. Her kan du sætte dobbeltklik til enkeltklik etc. Men så vidt jeg ved, findes denne funktion ikke i Outlook Express. Men det er også et mail-program, som jeg aldrig har gjort ret meget for at finde ud af.
Jeg må tage over og foretage en virus-scan. Er der meget \"snavs\", BLIVER den formatteret og opbygget fra bunden igen. Det ville bare være fedt at undgå det :o)
Jeg vender tilbage, når jeg har undersøgt det nærmere.
Avatar billede steen_hansen Forsker
15. september 2001 - 20:30 #5
Det er IKKE en virus, der er kørt online virusscanning. Nogle forslag?
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. september 2001 - 08:55 #6
Jeg tager over til dem og geninstallerer det hele. Men ellers tak for hjælpen, mine nye bedste venner! :o)
Avatar billede grimling100 Nybegynder
26. september 2001 - 14:00 #7
kharder: det er jo nok rigtig!!

Tak for de **10** point