Avatar billede tvk Nybegynder
29. august 2001 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brænder under Mandrake

Er der nogen der ved hvordan jeg får min brænder
( Raptor Red  WAITEC )  til at køre under Mandrake 8.0
Og hvis der er, hvilke programmer er der og hvor.
Avatar billede peter_m Nybegynder
29. august 2001 - 15:56 #1
Gå ind på tucows og download evt. brænder software

Du kan f.eks vælge at downloaded CRrecord som indholder tools til at brænder og bruge X-CD-roast som gui.

Om dette er noget der understytter din brænder ved jeg ikke men jeg havde intet problem med min plextor...iøvrigt som bliver dette installeret hvis man vælger det i f.eks redhat pr. default.
Avatar billede tvk Nybegynder
30. august 2001 - 15:31 #2
Hvordan får jeg installeret disse ( CDRecorder og X-CD-roast) Jeg har læst README-filerne, men det får jeg ikke meget ud af.
Avatar billede qub Nybegynder
30. august 2001 - 21:42 #3
der skulle nu være en rpm for CDRecord.
men du skal også have mkisofs, hvis det er data cd\'er du skal brænde.

husk at EIDE cd-rom\'er (hvis det er sådan en) skal emulere SCSI for at virke.