Avatar billede Hjælp mig!! Praktikant
14. december 2020 - 16:47 Der er 2 kommentarer

Kopier Betinget Formatering

Hej, Jeg har et datasæt hvor jeg i B kollolen har status på den enkelte række. Jeg har her en rulleliste hvorfra jeg kan vælge status og status feltet herefter skifter farve. Denne farve skal gerne fylde hele række og ikke kun det ene felt.

Jeg har fået sat det op så det sker på en række, men hvordan kopier jeg disse betingelser til de andre rækker?

Hvis jeg bare kopier dem ændres tallene ikke?
Avatar billede ebea Ekspert
14. december 2020 - 17:36 #1
Hvis det er for at dække flere rækker, så kan du i opsætningen af den betingede formatering, udvide det område som betingelsen skal dække.
Sker under "Betinget formatering", "Administrer regler", og så vælg reglen der bruges, og vælg området i "Gælder for".
Avatar billede finb Ekspert
15. december 2020 - 13:13 #2
Eller bare med formatpenslen...