Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 15:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opdatering ender med fejlmeddelelse - programmer kan ikke åbnes

Hver gang jeg forsøger at åbne min Outlook 2019 dukker der en rude op med teksten: "Office opdateres, vent et øjeblik".

Det ender hver gangmed en fejl-meddelelse: https://i.postimg.cc/Qth9n6Fp/Udklip.png

Det samme sker når jeg vil åbne Word. Så kan ikke bruge nogen af programmerne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. december 2020 - 16:19 #1
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 18:18 #2
Jeg kan ikke finde ud af det
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 18:20 #3
Kan ikke finde ud af det fordi det er på engelsk og min på dansk.

Alle f*cking tiders hvis mine Office programmer dermed ikke længere kan bruges.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 18:21 #4
Kan ikke finde ud af det fordi det er på engelsk og min på dansk.

Har forsøgt flere gange.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 19:10 #5
Kom igennem det. Og ser ud til alt nu igen er ok.

MEN, det var nær gået helt galt! Medførte jeg efter genstart fik en beskeden "Noget er gået galt", "Klik for at konfigurere din pinkode på ny". Det virkede bare ikke at klikke. Eneste mulighed var dermed at logge ind via min Microsoft konto. TILFÆLDIGVIS havde jeg for to dage siden printet mail og adgangskode ud.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 20:12 #6
Til andre der skulle komme ud for det samme og, som jeg ikke ved meget om den slags: Husk bagefter igen at aktivere Tjenester (Services). Ellers er der ikke meget der virker. Troede det skete automatisk ved genstart. Det gør det ikke.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 20:12 #7
Hader computer problemer.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. december 2020 - 21:02 #8
Godt det lykkedes👍👍👍
Avatar billede fase Professor
09. december 2020 - 23:27 #9
Jeg havde den samme fejl i formiddag med fejlmeddelelse. Fejlen forsvandt ved at på i indstillinger og opdater computeren. Win10 blev opdateret og Word kunne bruges igen.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2020 - 23:49 #10
Hm..., gad vide om jeg kunne have løst det på samme måde. Så havde jeg ikke behøvet alt det bøvl. Nå, rart at have i mente.