Avatar billede Dorte Mester
26. november 2020 - 11:21 Der er 3 kommentarer

Formel der laver fortløbende numre

En excel fil hvor der hele tiden indsættes nye ark foran første ark i filen.
Hvordan for jeg lavet en formel der nummerere de nye ark fortløbende.
Jeg tror jeg skal bruge en formel der siger :  celle F1 på ark nr. 2 + 1
Er der nogen der kan hjælpe med det ?

Hilsen Dorte
Avatar billede thomas_bk Ekspert
26. november 2020 - 11:47 #1
Hvor tænker du at skrive denne formel?
Avatar billede madklub Guru
26. november 2020 - 12:24 #2
Avatar billede Dorte Mester
26. november 2020 - 12:33 #3
Jeg ville skrive den i F1...…..men kan pludselig godt se at det går galt i de gamle ark.....
Findes der en anden løsning på det ?