Avatar billede mike2620 Novice
23. november 2020 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Hjælp til køb af bærbar der kan køre Sims 4 på fuld speed

Bærbar computer som kan trække Sims 4 uden problemer, altså skal kunne tage det maksimum settings.
Budget er på 3500 kr.
Har desværre ikke mere jeg kan smide i, der er for mange julegaver der skal købes.
Har kigget på denne
Men er bange for GPU og CPU er for dårlig, ligeledes tror jeg også GPU skal være seperat er bedst
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/windows-barbar-computer/197784/lenovo-ideapad-3i-14-barbar-computer-platinum-gray
Avatar billede Slater Ekspert
23. november 2020 - 19:38 #1
Du siger det lidt selv. Hvis du vil spille på den, får du brug for en dedikeret GPU af nyere dato - og det får du desværre ikke til de penge. Onboard-GPU'er er og bliver kun til kontorbrug.

Du kan enten vente og spare mere op, eller kigge efter noget brugt - hvilket kan være risikabelt. Hvis du er rigtig heldig finder du noget til januarudsalget, som en butik ikke har kunne komme af med. Men ellers findes det desværre ikke til det budget.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2020 - 20:37 #2
Har du ikke slået et tilsvarende spørgsmål op i en Facebook gruppe? Her mener jeg klart du har fået det samme svar som Slater skriver her :-)