Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 12:29 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

html - i email fra outlook

Hej er der nogen der ved hvordan man bruger htmlkode
i en email sedt fra outlook 2000
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 12:29 #1
Når du modtager eller sender ?
Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 12:36 #2
Det er når jeg sender at jeg skal kunne bruge html koden - så den der modtager emailen ikke ser koden
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 12:37 #3
kan du ikke, man vil altid kunne kigge på html koden hvis man vil
Avatar billede pornstars Nybegynder
29. august 2001 - 12:40 #4
Lav det du vil afsende i en html fil og gem som .html eller .htm så åbner du outlook og vælger ny post...

Så skriver du emailen den skal sendes til, også skriver du emne også markere du tekst feltet
Så vælger du Indsæt fra fil, menuen indsæt ændre filtype til *.html *.htm, og brows så frem til din html fil, og sig åbn  :)
Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 12:47 #5
Ja ok - men herved vises html filen ikke når man åbner mailen - den er kun vedhæftet !
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 12:48 #6
væl menuen funktioner underpunkt indstillinger, der vælger du postformat

og i øverste drop downbox vælger du HTML
Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 12:51 #7
Har gjort alt det her - mange gange - hvis man bare vil sende en html side - er det jo bare at åbne html siden i en browser og vælge - send side som email ! Men det er ikke detjeg vil - jeg vil kunne bruge en html kode i selve emailen jeg skriver - som f.eks.
<a href =\"etellerandet.htm\">noget</a>
Så det kun er teksten noget man ser og ikke linket
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 12:52 #8
Så send din mail som text, og paste bare html koden ind i mailen
Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 12:57 #9
det virker - slet ikke
Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 12:58 #10
så kan man da stadig se html koden
og ikke kun \"noget\"
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 12:59 #11
hvad er det egentligt du ønsker ?
Avatar billede nofire Nybegynder
29. august 2001 - 13:03 #12
Jeg ønsker - af kunne skrive
en mail - hvor jeg på et tidspunkt skriver
<a href =\"etellerandet.htm\">noget</a>
og dem der læser mailen kun kan se \"noget\" som et link - og ikke selve koden
Avatar billede disky Nybegynder
29. august 2001 - 13:05 #13
så skal du skrive hele din mail som html, så virker det på den måde.
Avatar billede pornstars Nybegynder
29. august 2001 - 18:09 #14
så skal du bare gå i indstilninger og vælge send email som html ! Så kan du lave links... Og sætte billeder og andet ind